Alla inlägg den 22 september 2016

Av Cecilia - 22 september 2016 22:00

Go kväll!
Har bara legat i sängen nu på kvällen och pluggat till körkortet. Ska ha min första körlektion på tisdag så nervositeten börjar komma smygande nu men de ska nog gå bra :) snart har man körkort iallafall ;)

Idag har jag haft praktik bara, en rätt så chill dag. Dagen gick fort idag tycker jag xD tycker alla dagar går fort men snart är de helg. Men iallafall efter praktiken så gick jag till fridas skola och mötte upp henne för hon slutade 16:00 ca. Sen åkte vi hem till henne och här har vi nu varit resten utav dagen, sover här så de ska bli närmare till praktiken då de ligger 300 meter från henne. Annars måste jag åka 5:45 på morgonen från mig :p Annars har de inte hänt så mycket mer idag.
Imorgon åker jag hem till särna igen efter typ 2/3 veckor i borlänge. Är inte hemma lika ofta längre då jag vill passa på att vara med alla vänner innan studenten :)

Men nu ska jag iallafall sova så ja, godnatt på er!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards