Alla inlägg den 21 september 2016

Av Cecilia - 21 september 2016 00:20

Ja vad säger man? Tiden går fort, för fort!!! Redan onsdag imorgon :o Snart fredag och då åker jag hem till särna igen efter 2 hela veckor i borlänge. Kanske har åkt hem 2-3 helger under 2 månader nu så dom vill ha hem mig men de förstår jag xD Passar på att vara med vänner å så nu på helger i och med att det är sista året på gymnasiet och jag kommer förmodligen att flytta hem igen då om jag får jobb på hemmaplan så då kommer jag inte träffa vännerna här i borlänge/falun lika ofta tråkigt nog. Men livet går vidare.

Nu är iallafall studentkryssningen bokad!! Thohoo ett dygn med klasskompisarna på en båt med massa skoj och party, kul ska det bli :D vi läntar massor. Den 20 april drar vi iväg.

Har de hänt något annat roligt då tro?
Har bland annat fått lite nya vänner de här året. Eller inte bara lite, de är ganska så många xD bara roligt med lite nytt folk. De är blandat från massa olika ställen från älvdalen till ludvika :) så kul att lära känna mer folk :)

De har även varit lite mycket i skolan på senaste tiden. Vi har haft 1 prov idag och så har vi 1 prov imorgon sen har de varit inlämningar o så. Mycket prat om studentkryssningen där emellan och praktiken som vi ska ha nu vecka 39-45 så mycket har varit och mer blir det. Men de ska bli skönt att få komma ut lite i arbetslivet istället för att sitta framför skolbänken och springa runt i köket på skolan. Jag kommer då ha praktik i Falun på en utav ica butikerna där. Jätte trevligt folk. Det är samma ställe som jag har min praktik torsdagar och fredagar på så man känner ju folket där lite grann nu iallafall. Har bara varit där en dag men ska vara där torsdag och fredag denna veckan också och sen vecka 39-43 för sen är det höstlov. Tänk vo har redan höst lov snart, tycker vi drar tillbaka tiden lite. Snart är det jullov också och efter de kommer tiden bara springa iväg för att sen är det STUDENTEN!!!

Men nu ska jag sluta skriva hahaha, blev så skriv sugen bara sådär och kände att jag ville skriva av mig "lite" haha men nu ska jag sova då klockan är mycket. Den är snart halv 1 men börjar 11;20 imorgon så jag har sovmorgon ;) startar dagen imorgon med ett springpass på 2 kilometer och sen en lektion innan jag slutar för dagen :)

Men hoppas ni haft en bra dag så hörs vi nästa gång!

Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards