Alla inlägg den 11 september 2016

Av Cecilia - 11 september 2016 16:11

Satte mig på bussen och såg allt folk. Paniken började komma och där efter ångesten. Jag kunde inte se någon ledig plats. Min tanke var att jag tänkte inte stå hela vägen till mora. Jag gick längre bak i bussen och hittade en plats där några tjejer lagt sina väskor och frågade snällt om jag kunde få flytta på dom och det gick bra. Så nu har jag sittplats och känner mig lite lugnare igen.
Jag har inga hörlurar så kan inte lyssna på musik eller så, så därför skriver jag här så jag slipper tänka på annat. Ska kolla runt lite på facebok och kanske ringa Nathalie så får jag se sen om jag kanske sover en stund. Men hoppas ni haft en bra dag.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards