Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Cecilia - 7 juni 2016 23:46

Studentveckan är igång :-) idag var det studentmiddag för årets studenter. Sista året som vi fixade maten. Nästa år är de vi som sitter där vi borden och blir serverade mat...tiden går så fort. På fredag är det exakt 1 år kvar tills jag tar studenten, som jag längtar!

Som ni läste i rubriken så fick jag en skada mitt upp i allt. Jag vred till handleden på något konstigt vis och den blev blå och lite svullen. Fick den lindad av en jätte snäll tjej som jobbade där vi hade studentmiddan.

Just nu när jag tog av bandaget så var handdleden fortfarande blå och det går ut över handen också. Måste vridit till någon ådra eller något. Ont har jag iallafall.

Nu ska vi sova men skriver kanske något imorgon. Godnatt på er

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards