Alla inlägg den 23 maj 2016

Av Cecilia - 23 maj 2016 22:02

När allt de roliga händer så ska man bli sjuk :/...
Kände igår kväll hur halsen började svullna och jag fick svårt att prata, när jag vaknade imorse så hade jag så extremt ont i halsen. Inte haft så ont på länge.
Någon som vet vad det kan vara?
Jag har så ont att de går upp över öronen. Känns som öronen är igen täppta och det trycker i huvudet. Hoppas någon har ett bra svar eller någolunda bra iallafall.
Imorgon blir de att åka hem till särna igen och vila upp sig där. Vi skulle åkt till gävle på onsdag men vi ställde in de då halva klassen är borta på annat så vi tar de kanske till hösten istället.
Jag ska nog titta klart på ex on the beach sverige å sen sova men kommentera om ni vet vad de kan vara med min hals och vad jag kan göra för att de ska gå bort.
Godnatt!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards