Alla inlägg den 19 april 2016

Av Cecilia - 19 april 2016 17:38

Tänkte bara slänga in ett inlägg snabbt innan jag lägger ner telefonen. Vi åkte som sagt tidiare iväg på shopping. Jag köpte inget då jag som sagt sparar de jag har till peking så de blir shopping där trots allt. Jag lägger upp bilder på allt jag köpt när jag kommer hem till sverige och fått vila upp mig lite.
Men nu är klockan snart natt så vi hörs imorgon. Natti natti <3

Av Cecilia - 19 april 2016 08:17

Dagarna nu går bara fortare och fortare, snart är det söndag vilket betyder hemgång efter 2 veckor + 3 dagar :D Vi har haft de underbart här i kina den tiden som gått. Bilder har tagits så att minnet på telefonen blivit fullt så har fått uppdatera med mycket bilder här på bloggen, instagram och facebook för att sedan kunnat ränsa :p just nu är klockan 14:15 här. Vi ska om 45 minuter ut och shoppa + äta middag tillsammans. Jag kommer nog inte köpa något då jag sparar pengarna tills vi åker till peking. I peking ska vi shoppa loss på silk market. Ett billigt ställe tydligen med massa små butiker där man kan pruta ner i priset jätte mycket. Hoppas bara man hittar något :)
Slänger in 2 bilder från dagen i skolan iallafall så kommer de säkert fler ikväll :)

Ni får ha en bra dag hemma i sverige så hörs vi senare!
Puss och kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards