Direktlänk till inlägg 28 oktober 2015

Onsdag, lill lördag :P

Av Cecilia - 28 oktober 2015 10:16

  Vakna av att man har ont i halsen är inte det roligaste jag varit med om. Brukar inte ha ont i halsen så ofta men idag ska jag tydligen ha det. Typiskt är de också när man kommer på att man har halstabletter i borlänge och jag är i Särna. Jag hoppas att vi har några tabletter hemma annars får jag hitta på något annat.

  Halv 12 ska jag vara hos tandläkaren, vet dock inte varför men ska tydligen dit. Ska även till tandläkaren på måndag också fast i Mora så jag missar min första dag påmin praktik men aja, de är sånt man får leva med.

  Jag har då praktik vecka 45 och 46 alltså i 2 veckor. Det ska bli så kul för jag kommer och vara på Ica uppe i Idre. Man får alltid så varma kramar när man kommer dit och handlar lite då och då och nu ska jag vara där i 2 veckor så det ska bli sååå trevligt.

 Jag vet inte vad jag ska göra idag. Det är bara grått o tråkigt väder ute så man kan inte vara ute heller för det är skit kallt.

  Morfar som var här har åkt hem för 20 minuter sen kanske. Han kom till oss i måndags och brukar oftast komma varje höstlov. Han bor i stockholm så vi träffar inte han så ofta.


  Så fort det blir lite sol ute eller lite varmare vilket inte kommer hända så ska jag försöka ta lite höst bilder. Det finns ju inga löv kvar på träden så det är ganska öppet här. Annars kanske jag tar några bilder i borlänge :D

  Nu ska jag iallafall fixa lite på rummet. tänkte göra som en hörna vid sängen där jag kan ha som ett "kontor" eller vad man ska säga haha.

  Ha de bra så hörs vi i nästa inlägg!

  puss & kram

 
 
Klara

Klara

31 oktober 2015 19:39

hej! Hoppas du haft en bra dag:) kika gärna in på min blogg! Ha det bra, kram:)

http://mobil.klaraslycka.bloggplatsen.se/presentation

Cecilia

1 november 2015 09:08

hej! Detsamma :D de ska jag göra :-D kram!

 
Ingen bild

83

8 november 2015 04:21

Usch tandläkaren är det inget kul att gå till.

Cecilia

12 november 2015 22:57

Nja inte när man lär åka buss 4timmar för att gå till tandläkarn i 10 min

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards