Direktlänk till inlägg 27 oktober 2015

2 månader....

Av Cecilia - 27 oktober 2015 18:58

 hej på er!

ja jag vet att det var 2 månader, snart 3 sen jag bloggade sist. Jag har inte haft någon blogg lust alls men nu ska jag nog försöka ta mig tiden igen att börja blogga som vanligt, ni är några stycken som vill att jag bloggar och nu när jag inte skrivit på ett tag får jag höra att jag måste göra de snart igen för att ni ska ha något att läsa och det värmer så mycket att ni gillar det jag skriver. all kärlek tll er <3


  sist jag skrev var det den 11 augusti. alltså hade jag sommarlov och nu har jag gått i skolan i 2 månader snart. Första skoldagen var såå kul. Jag fick träffa mina efterlängtade vänner och det blev många kramar och mycket skratt. Kommer ihåg den dagen som om de vore igår. Allt i skolan har bara rullat på och nu har vi höstlov. Jag själv hatar att ha lov för alla mina vänner bor 25 mil bort och det är inte kul för man träffar inte dem så ofta då. Här i särna har jag lixom 1 vän som jag pratar med ofta och är med på helger när jag kan eller när hon kan. Annars så har jag lixom Frida men hon har ju också börjat gymnasiet nu vilket är så kul för nu är hon närmare mig än förrut då hon gick i 9:an på idre och jag i 1:an i borlänge och nu går hon i falun å jag går kvar i borlänge vilket gör att vi kan träffas mycket oftare.

  Allting känns bara så mycket bättre nu. Jag har börjat 2:an nu och allt är bara så mycket roligare i skolan. Jag har kommit närmare dem i klassen känns det som. nu när vi går våra inriktningar som vi valt, får man spendera mer tid med de man kanske inte var med lika mycket i 1:an. Jag har iallafall kommit närmare några stycken som jag bara var med lite då och då i 1:an medans nu är jag med dem dagligen.


  Det som är ännu roligare är att jag ska till KINA!!!!! Jag kan inte fatta att jag och mina vänner samt några från 3:an och några lärare ska åka till kina i april. Är så sjukt taggad och om det finns wifi där vi kommer bo så kommer jag att lägga upp bilder så fort jag får tid och försöka blogga så mycket som möjligt men det är ett halv år kvar så kan inte lova något men det kommer bli så kul!!! Kan skriva ett separat inlägg om hur det kommer sig att jag ska till kina :)


  Jag har egentligen såååå mycket och berätta men jag får ta lite i taget annars så får jag nog sitta uppe hela natten och skriva och ni ska ju orka läsa också haha.

  Jag vet inte riktigt vad jag kommer och blogga om framöver men jag tänkte sätta mig ner nån dag och kanske planera några inlägg. Jag har iallafall några tankar och ideer kring inlägg men avslöjar inget nu.


  Ni får ha de bra så hörs vi i nästa inlägg!

 puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards