Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Cecilia - 15 juli 2015 21:05

Idag gick dagen fort. Jag som tyckte att jag vaknade nyss haha.
Idag har vi/jag vart ute, jag + några syskon var på loppis i särna. Tog tyvärr inga kort där då batteriet på telefonen var dåligt. Men har iallafall tagit några som jag slänger in här:

Min moped för er som vill veta hur den ser ut ;)

Lagade även maten idag. Det blev potatisgratäng med kassler i.. Så här så den ut innan den var i ugnen och efter:

Alla tyckte om maten då de bara blev lite grann kvar :D

Lite bilder iallafall. Tänkte ju åka till nordomsjön och fota men de blev aldrig av. Får se ifall jag får tid imorn.

Ni får ha en bra kväll så hörs vi kanske imorn <3
Kram

Av Cecilia - 15 juli 2015 13:22

hej allt bra med er? <3
Fick en fråga av en tjej om jag kunde skriva om min familj och självklart kan jag det.
Min familj består av mamma och hennes man robban (min "pappa") och mina 10 syskon. Jag bor med mamma och robban + 9 syskon då mitt 10:nde bor i stockholm med min biologiska pappa. Mina syskon är i åldrarna 2-14 år. Att ha så många syskon betyder massor. Man har alltid någon att vara med (nästan) och man kan få så bra minnen tillsammans. De kan man även få om man är 3 barn. Det känns inget speciellt att ha en stor familj, de ända skillnaden är att man behöver större matbord. Större soffa och ett större hus annars är allt som en helt vanlig familj. Jag tycker att det är kul att ha många syskon. Jag fick mitt andra syskon när jag var 2,5 år så jag kommer inte ihåg hur det var att vara ensamt barn men sen har det bara kommit fler och fler syskon. Det roliga är att ingen är tvilling. Mamma (camilla 34 år) har tvillingar i släkten men hon har inte fått tvillingar så någon av oss barn kanske får de. Man vet aldrig ;)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om mer haha men jag har fått med lite grann iallafall. Hoppas du blev nöjd som frågade om detta inlägg ;) om ni tycker att det saknas något så är det bara att kommentera så skriver jag lite mer. <3

Tack så sjukt mycket för 100 läsare <3 blir så glad när jag ser att så många klickar in sig här <3 love you

Kram på er<3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards