Direktlänk till inlägg 14 juli 2015

äntligen kväll

Av Cecilia - 14 juli 2015 21:03

  Dagen har gått så jäkla långsamt idag tycker ja. Vad tycker ni?

När klockan bara var 2 så trodde jag att den var 4 för det kändes så. Jag blir bara tröttare och tröttare och det blir ju inte bättre när jag inte kan sova på nätterna. Jag hoppas jag kan få mycket sömn inatt då iallafall.
 

  Dagen idag bestod av jobb och lite mer. Jag har då sålt stomp på eftermiddagen och efter det så åkte jag hem och sedan på byn igen för att köpa jordgubbar i från sollerön. Super goda var dem. Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag då jag gjort massa annat. Men jag ska försöka att fota lite imorgon då det är baklucke-loppis här i särna. Jag hoppas de sitter många och säljer saker för det är ganska kul att gå runt och titta på ;) Det är oklart om jag ska jobba men de tror jag nog att jag ska annars så hittar jag väl på något annat förståss.


 Imorgon så ska jag nog ta mopeden och åka ut på en liten tripp. Jag tänkte åka till ett ställe innan nordomsjön och fota lite.  Man ser hela särna därifrån och det är så fint. Jag hoppas det blir sol då för annars blir de ju inte nå kul att köra.


  Nu ska jag gå in och läsa andras bloggar och kanske slänga in någon kommentar här och där. Om ni har någon blogg så kan ni ju jätte gärna skriva den i kommentarsfältet så kikar jag gärna in på den ;)


  men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi tomorrow <3

  kramis!

 
 
Ingen bild

vonstocken

17 juli 2015 19:50

Hej!

Tycker dagarna går alldeles för fort. Om några veckor är det redan augusti och det börjar mörkna tidigare ute buhuuuu :p

Jobbigt att inte kunna sova på nätterna. Sov knappt alls förra natten själv SUCK! :(

Har tyvärr ingen blogg som du kan kommentera i, men kanske borde skaffa en :D så har man något att göra på nätterna xD

Bor du kvar i Borlänge?


Cecilia

17 juli 2015 22:50

Ja verkligen :p
Jag tycker verkligen du ska skaffa en :D ibland när man bara vill få ut nått så kan man bara sätta sig ner och skriva de :)
Japp det gör jag :) har 2 år kvar att studera sen flyttar jag nog hem igen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards