Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Cecilia - 14 juli 2015 21:03

  Dagen har gått så jäkla långsamt idag tycker ja. Vad tycker ni?

När klockan bara var 2 så trodde jag att den var 4 för det kändes så. Jag blir bara tröttare och tröttare och det blir ju inte bättre när jag inte kan sova på nätterna. Jag hoppas jag kan få mycket sömn inatt då iallafall.
 

  Dagen idag bestod av jobb och lite mer. Jag har då sålt stomp på eftermiddagen och efter det så åkte jag hem och sedan på byn igen för att köpa jordgubbar i från sollerön. Super goda var dem. Jag har tyvärr inte tagit några bilder idag då jag gjort massa annat. Men jag ska försöka att fota lite imorgon då det är baklucke-loppis här i särna. Jag hoppas de sitter många och säljer saker för det är ganska kul att gå runt och titta på ;) Det är oklart om jag ska jobba men de tror jag nog att jag ska annars så hittar jag väl på något annat förståss.


 Imorgon så ska jag nog ta mopeden och åka ut på en liten tripp. Jag tänkte åka till ett ställe innan nordomsjön och fota lite.  Man ser hela särna därifrån och det är så fint. Jag hoppas det blir sol då för annars blir de ju inte nå kul att köra.


  Nu ska jag gå in och läsa andras bloggar och kanske slänga in någon kommentar här och där. Om ni har någon blogg så kan ni ju jätte gärna skriva den i kommentarsfältet så kikar jag gärna in på den ;)


  men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi tomorrow <3

  kramis!

Av Cecilia - 14 juli 2015 11:49

  Idag är det Tisdag!!! Jag ska jobba och sen efter det så vet jag inte men jag ska nog hem och kanske sitta vid datorn eller något.

 vädret är regnit. Det var sol när jag vaknade och nu bara började  det regna ;( Vart är sommaren?


  Imorgon kommer min bästa vän hem ifrån spanien :D men jag tror hon kommer hem till särna på torsdag eller fredag ;)

  Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om då jag inte gjort så mycket än. klockan är ju bara 12 snart så dagen har knappt börjat men jag ska fixa inför jobbet och sen får vi se då men jag kanske uppdaterar lite ikväll. Tror nog jag hinner ta lite bilder under dagen som jag kan ladda upp ikväll då men vi hörs!

  ha de gött!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards