Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Cecilia - 5 juni 2015 20:04

idag har de vart en solig och varm dag. Klänningen var på och körde runt på byn i särna i klänning men de var inte kallt alls faktiskt.
De har inte hänt så mycket idag. Har kört moped, vart och handlat och sen bara varit hemma. Bakade kladdkaka också, standard på helger haha...tyvärr så har jag inte tagit några bilder under dagarna men de kommer till veckan för sen är de sommarlov å så ;) ja får sommarlov på onsdag den 10 juni alltså så himlans skönt ska de bli. På torsdan så ska jag nog upp till idre och titta på när frida och alla andra 9:or tar grudenten. Äntligen är hon också fri från grundskolan och kan spendera mer tid med mig nere i borlänge/falun. Hon kommer dock bo i falun men de skiljer typ 2 mil och de går bussar hela tiden så ja vi kommer nog träffas mycket <3

Nu ska jag se på någon film om jag hittar nån ;) vi hörs på måndag som vanligt igen och ha en bra helg! <3
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards