Alla inlägg den 27 maj 2015

Yoo

Av Cecilia - 27 maj 2015 10:13

tror jag ska börja blogga söndagar, onsdagar och fredagar för jag känner att dem andra dagarna så kan jag ta kort och redigera dom ;)

Jag har försökt att blogga varje dag men de sket sig efter typ 2 veckor för då glömde jag bort :p

Jag är iallafall i skolan och har engelska, tråkigt för ingen gör nånting typ och jag är skit hungrig men vi har lunch om 1 och en halv timme. Jag har träningsvärk också från igår och på idrotten ska vi springa 4 kilometer så happy eller inte :p

I helgen blir de nog film mys och bara hoppas på att det är fint väder så man kan vara ute och köra moped;)

Nej nu ska jag se vad dem andra gör och försöka komma upp ur stolen med den här förbaskade träningsvärken usch!
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards