Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Cecilia - 23 maj 2015 19:51

  Jag satte ihop lite random bilder som jag tagit under några dager i ett collage för att det inte ska bli ett jättelångt inlägg och sen tar de så lång tid att ladda upp om de är en massa saker på en och samma gång.

  Alla bilder är ifrån fredag. Jag tog en massa kort men jag valde ut dem bästa. Jag har suttit nu och redigerat alla bilder ett tag hehe...Vill ju inte ha dåliga bilder att lägga upp men som sagt så kommer bilderna här:

   

  Det fanns en massa fler bilder men några är suddiga och på andra som springer syskonen framför kameran så att dem kommer med...


  Idag har jag bara vart hemma. Eller aa jag har varit på byn och handlat också men annars så har jag suttit hemma. Jag var typ vart ute mesta delen utav dagen. Jag gjorde lite lunch vilket blev korv och mos. Efter det så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde men jag tror att jag gick ut...svagt minne där...


  Imorgon så åker jag tillbaka till Borlänge igen. Nu är det BARA 3 veckor kvar!!! Fattar inte att det snart är sommarlov och att vi snart gått i 1:an i 1 år. Även fast jag började 2 veckor efter alla andra så känns det som att jag gått i samma klass i flera år. Bra klass iallafall men saknar min gamla <3


  Nu ska jag gå ner och göra välling till dem mindre och sedan fixa till imorgon. Juste jag har beställt två saker från HM till avslutningen. Ett par örhängen som ser ut såhär:

     (suddig bild)


     (solglasögon)


  Jag kanske beställer något mer eller så går jag på kupolen om två veckor och tittar på en present till babe som fyller år den 19 juni på midsommarafton till och med. Mer om de kommer. Det kommer iallafall bli en kung dag med hjärtat <3


  Jag sprang precis ner och gjorde välling men kom tillbaka precis nu och tänkte avsluta det här med att säga god natt folket!

  Hoppas ni haft en bra dag och kram på er godingar <3

Av Cecilia - 23 maj 2015 11:09

Jag som skulle lägga upp bilder igår :p jag var så himla trött när vi kom hem från idrottssalen att jag bara ville sova.
Jag ska föra över bilderna till datorn och sen sätta in dem i collage och redigera lite å så. Sen kommer dem upp ;) vet inte när men de blir väl under dagen eller ikväll. Kommet förmodligen fota lite idag också ;)

Nu ska jag bara ligga i sängen och titta på youtube. Hoppas ni får en bra dag.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards