Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Cecilia - 21 maj 2015 21:01

...skolan på morgonen och matte lektionen inställd vilket resulterade till att vi fick sluta halv 1. Jag åkte hem till lägenheten där Robban var som kom igår på eftermiddan och stannade över natten :D Han satte upp tavlor och satte upp rullgardin som vi åkte och köpte igår. De blev super bra ;)

När jag slutade så var vi i lägenheten en stund sen åkte vi hem till särna där vi är nu :)

Imorgon ska jag till tandläkaren på idre. Sen ska jag till gamla skolan och hälsa på och sen åka hem runt halv 12.

På eftermiddan så ska familjen göra en tripp till idrottssalen i särna. Jag tror de kommer bli super kul å få göra precis vad man vill ;)

Hoppas eran dag varit bra för de har min varit. Förutom förkylning så är allt bra igen ;)

Kram på er <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards