Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Cecilia - 18 maj 2015 13:30

  hoppas ni mår bra,de gör inte jag tyvärr. Allt har bara blivit värre. Kroppen är off idag och händer inte med på någonting som jag gör. Jag skulle ha åkt till borlänge vid 12 tiden men jag kände att jag verkligen inte orkade så jag ska försöka mig på att åka med 16 bussen istället. Ett plus i kanten på de för då får jag träffa babe :* (frida för er som undrar) Jag tror jag har åkt på någon sorts halsbränna för de bränner i halsen och det känns som att de är små korn som bara inte vill försvinna och jag blir så arg för jag vill verkligen inte vara sjuk nu.


  Imorgon så är det en viktig dag i skolan för polisen kommer dit och ska prata med alla klasser om inbrott och stölder som hänt under året. bland annat så var det en gång i början av skolåret som godis blev stulet vid ett cafe och den andra gången var faktiskt för bara några veckor sedan då några gjorde inbrott på skolan. Så därför kommer polisen och ska prata och lärarna sa att det var viktigt och gå på för polisen hade lite information oså. Jag kommer förmodligen att åka hem efter de till lägenheten för att vila upp mig till nästa dag då vi har nationella prov i matte från halv 9 - 14:00 vilket jag hoppas att jag kommer orka men som de ser ut nu så vet jag faktiskt inte.


  Jag var och handlade lite till mamma för bara några minuter sedan och passade även på att köpa varma koppen soppa och en loka crush för att få i mig vätska.

 

  Jag gillar den med sparris mest. vet inte varför men jag bara tycker om den helt enkelt.


  Jag vet inte om jag kommer blogga något mer idag men jag kanske slänger in något litet när jag sitter på bussen, vi får se...


  men jag hoppas ni får en bra dag och till alla er som också är sjuka, Krya på er!<3


  kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards