Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Cecilia - 14 maj 2015 22:06

De har blåst seriöst heöa dagen x/ jag blir tokig på detta pissväder. Sitter och tittar på robinson fast edens lustgård samtidigt som jag skriver med en ifrån klassen. Emelie heter hon om nån ville veta ;)

När robinson är slut så ska jag bädda ner mig i sängen och sova tror jag. Har haft huvudvärk hela dagen och de försvinner ju aldrig.

Nej nu ska jag fortsätta se och sova sen. De va allt för idag.

God natt pepz <3

Av Cecilia - 14 maj 2015 08:22

jag vaknade precis av att små ungarna lekte på sitt rum och inte va tysta. Får damp när dem inte kan sova på morgonen utan mam måste vakna halv 8...

Som sagt inga planer för dagen. Vädret ute är soligt men det blåser så kan tänka mig att det är kallt.

Idag blir det nog att titta på film och plugga. Har sån jäkla huvudvärk och känner mig dålig men vill inte bli sjuk nu när de bara är 4 veckor kvar i skolan... Alla kompisarna är ju på klassresa också så tror inte att någon är hemma i helgen men kanske hittar någon...

Nu ska jag se om jag hittar en film som jag kan se och efter de ska jag äta frukost och sen plugga. Vi får allt höras senare!

Kram!
Glöm inte följa mig på instagram:
Cicci_1998

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards