Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Cecilia - 10 maj 2015 16:17

buss är inte kul och åka. Speciellt inte när de sitter småbarn som skriker och grejer utan föräldrar x/ Jaja de är ju BARA 2 timmar resa så får väl stå ut ett tag iallafall. Lyssnar på musik och tittar på snön som finns eftersom de inte finns snö i borlänge ;) hoppas på värme den här veckan. Inget mer regn tack och hoppas inte de blir kallt för har ingen tjockare jacka att ha på mig för den lämna jag i särna. Har bara skinn/jeansjacka som jag använder i borlänge :)

När jag kommer fram ska jag äta nått. Vet inte vad än men ja. Kanske tar dem pengarna jag lagt undan och köper pizza haha :p nä då men nått får de bli iallafall ;)

Ni får allt ha en fortsatt bra dag och kväll så höres vi imorgon ;)

Kram!
Glöm inte följa mig på instagram:
Cicci_1998

Av Cecilia - 10 maj 2015 11:11

  Det regnar och det är säkert kallt ute. Tråk väder jämt. Den enda dagen som de vart sol på va igår men då blåste det istället så då blev de ju såklart kallt av blåsten. Jag vill ha sommar nu ju...


  Idag ska jag iallfall åka till Borlänge igen. Som sagt så är det kort vecka. Om en vecka alltså måndag den 18 maj så var det exakt 2 år sedan som jag konfirmerade mig. kommer ihåg det som om de var igår. Trevliga timmar med vännerna och ledarna <3


  Jag har duschat och lite sånt och sen packat och nu tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg. Nää nu ska jag se så jag packat allt och sen åka ut till Robbans jobb för att hjälpa han lite...Sen åker jag med bussen till Mora.


  På bussen så tänkte jag göra lite tidsinställda inlägg som kommer upp ikväll så om ni har tips på något jag kan skriva om så får ni kommentera de i kommentarerna.


  ha en fortsatt bra dag så hörs vi!

   puss och kram <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards