Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Cecilia - 8 maj 2015 22:28

Urk vilket väder de vart idag. Dagen har varit lång och tråkig, har inte gjort så mycket mer än och bakat tårta faktiskt men har inte fått bilderna än av mamma som jag bad om förrut...hon tog kort på tårtorna eftersom att hon vlivit "sponsrad" eller va man ska säga. Gott blev de iallafall srn utseendet på tårtorna va kanske inte bäst men jaja huvudsaken är att det va gott.

Jag har haft ont i huvudet hela dagen och har de fortfarande. Kan va för att jag sov ganska dåligt inatt men hoppas på en bättre natt den här natten.

Imorgon ska jag försöka tvätta upp lite kläder och sen packa för en ny vecka i skolan. Dock kort vecka, går bara måndag, tisdag och onsdag. Jag tror alla har kort vecka...Jag kommer typ åka till särna på onsdag förmiddag då för jag tror jag hinner med ett tidigare tåg istället för på kvällen. Annars så åker jag hem på torsdag morgon igen ;) vi får se :) Veckan som kommer är en helt lugn vecka faktiskt. Vi har inga nationella prov eller vanliga prov vad jag kan komma på nu men en massa inlämningar och slut uppgofter att göra :/ hoppas mam hinner med allt bara.

De va nog allt för ikväll och jag tror jag slänger in något imorgon, hoppas på de iallafall.

God natt på er och hoppas ni haft en bra dag <3
Kram!

Glöm inte och följa mig på instagram:
Cicci_1998

Av Cecilia - 8 maj 2015 10:40

har precis ätit frukost och ska nu fixa iorning mig för att sedan åka ner på byn och handla lite.
Vädret idag är grått och regnit så idag blir de nog mest att ligga och titta på film. Kanske köper något snacks nu när jag åker ner och ja sen vet jag inte mer vad som händer.

3 av syskonen är i skolan och resten hemma, alla stora är ju borta så då har man lixom inget att göra .

Nej nu ska jag fixa mig lite och vi kanske hörs senare idag ;)

Ha en bra dag <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards