Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Cecilia - 7 maj 2015 20:03

är det bara jag eller är vädret väldigt highpatt idag? Först åska och regn när jag lämna borlänge. De va svart i rättvik och i mora. Nu lyser solen och 3 sekunder efter jag skrev de så börja de spöregna :p hmm...börjar fundera asså... Sitter iallafall på bussen mot särna nu och hoppas på att de går fort för jag vill hem till min säng och sova hehe, sov inte så bra inatt och har sovit dåligt hela veckan, vet inte vad felet är men får ta igen timmarna hemma med och ta sovmorgon ;)

Imorgon eller på lördag ska jag försöka få sommarjobb. Ska fråga på ett cafe i särna och hoppas att dem tar emot mig. Ska även fråga på en restaurang i mörkret som ska öppna nu till sommaren. Vill ju ha pengar i sommar lixom....

Nää de blir hem och se på robinson, titta youtube och sen sova. Hoppas på bättre väder imorgon...

Ni får la ha en bra kväll så skrivs de förmodligen mer här imorgon.

Puss och kram skumbanan! <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards