Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Cecilia - 4 maj 2015 22:41

Sängen ropar så dags att gå och sova. Nationella prov i engelska väntas imorgon. Inte taggad alls. Känner att jag verkligen inte har orken för de men men. Man får ju betyg ;)

Efter de har vi någon föreläsning om sommarjobb osv...hoppas föreläsningen är bra :). Sen tror jag vi slutar efter de så vi kanske slutar runt 14:00 ungefär...Vet dock inte va jag ska göra då men aa :)

Kanske åker till stan om det är fint väder annars så åker jag hem och tittar på tv som vanligt haha :p

Hoppas mi iallafall haft en trevlig kväll så hörs vi imorgon förmodligen.

Godnatt på er! <3
Kram!

Av Cecilia - 4 maj 2015 17:15

tycker den här dagen är jätte lång. Vädret är skit för de regnar. Jag kom hem för cirka en halv timme sen och nu äter jag mat. Fiskbullar och spaghetti ;) skit gott enligt mig iallafall.

Hoppas ni haft en bra dag och ha en fortsatt bra kväll ;)

Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards