Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Cecilia - 20 mars 2015 22:43

 Jag fattar inte, jag brukar ha blivit bättre efter bara en dag när jag  vart sjuk. De brukar hålla i en dag och sen dagen efter så är allt ok men denna gången verkar de vara något helt annat...Jag är fortfarande helt obeskrivligt stört förkyld och varje gång jag suttit ner och ska ställa mig upp så är det precis som att någon tar upp en hammare och slår den i huvudet på mig och de gör så jävla ont och precis efter så blir jag yr. Hoppas på att jag blir bättre snart...



  Jag har ju sagt under en längre tid till mamma och robban att jag vill ha en ny moped och även visat bilder på en som jag vill ha...Idag så ropade dem på mig och när jag kom till köket så stod ett litet paket på ett sånt här leksaks strykbord. på paketet stod de auperbilligt.se och jag fattade ju direkt att det var en hjälm som jag kunde ha när jag körde moped. Det var exakt en sån hjälm som jag fick som jag ville ha. Sen fick jag se på papperet där sakerna stod som de hade beställt och ser att det står "vit schoooter" eller vad de nu stog men skit samma och jag fattade ju direkt att de va mopeden så jag frågade vart den var och dom sa att den står där ute så jag gick till dörren och ser en stor kartong stå ute på gården med min moped i. Jag blev helt chockad och visste inte vad jag skulle säga. Fick ur mig ett glatt tack. nu är ju bara frågan vad man ska ge tillbaka. tror jag vet vad dom vill ha jag men de kan jag ju inte skriva här då jag vet att dem läser bloggen hehe...


  Bilder på mopeden och hjälmen kanske kommer upp imorgon då jag ska gå och sova nu och jag har inte redigerat de bilder som jag hunnit ta och så men De va de.


Nu ska jag försöka sova i natt även fast jag är täppt som f*n och knappt kan andas på nätterna utan måste typ snyta mig hela tiden...Hatar å va sjuk...


  ni får allt ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi!

  hade!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards