Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Cecilia - 6 februari 2015 13:52

Sitter på bussen och har cirka 6 mil kvar till särna...busschaffören kör som en idiot men han vill väl hem han också antar jag haha xD

Var iallafall och gjorde teoriprov för moped klass 2 i mora idag vilket gick skit bra för jag vart godkänd och får nu köra hur myclet moped jag vill så nu längtar jag tills all snö gått bort så jag får ta fram min älskling och börja köra ;)

Den här veckan har bara vart positiv och rolig...fått A på prov som vi gjort, vart på aqua nova med cassi och även sovit över, fått en lägenhet, tagit körkort för moped och massa mer...nästa vecka blir lite mindre rolig då de är sista veckan jag bor i falun och sista veckan jag bor hos familjen som jag bor hos nu men som tur är så träffar jag ju dem när dem är i sin stuga ;)

När jag kommer hem ska jag nog baka kladdkaka för de va ett tag sen vi åt de nu. Sen ska jag väl kanske ner på byn och köpa något gått kanske, men de va väl allt jag ville skriva idag tror jag nog...slänger in några bilder jag tog under tiden jag åkt tåg/buss ;)
Hade bra sålänge, kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards