Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Cecilia - 3 februari 2015 16:22

  Det här är näst sista veckan som jag bor hos familjen som jag bor hos nu... Inte nästa vecka men veckan därefter så flyttar jag till en egen lägenhet i borlänge...Kommer säkert vara skit tråkigt dem första veckorna men sen vänjer man sig nog efter ett tag tror jag... 


  Idag har vi iallafall bakat hela dagen  vilket man känner för fötterna värker lite grann...hehe...

  Imorgon har vi utedag på skolan... man fick välja mellan slalom, skridskor,  längdskidor och pulka...jag ska åka pulka med typ alla i klassen förutom 2 vad jag vet, dom ska åka skridskor...


  Nu ska jag se om jag hittar något att se på, på datorn men hoppas ni haft/har en bra dag så hörs vi!

  

  Kram!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards