Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Cecilia - 2 februari 2015 21:28

Gjort denna tårta idag för första gången. Blev inte så jätte fin kanske men de går väl endå...

Gjorde även en prinsesstårta som blev dubbelt så lyckad än den första jag gjorde som fick en massa skador ^^

Gjort 2 mästervärk idag iallafall och imorgon blir det bröd bak för fulla muggar. Vi ska baka en massa bröd som ska säljas i kiosken i cafeéterian...hoppas dom blir bra också...

De är väl de jag gjort idag, bakat tårtor, haft svenska och sen slutade vi 4 och jag kom hem halv 6. Imorn slutar jag 3 och är väll hemma kvart över 4 kanske ;) långa dagar nu hehe....

Nej nu ska jag lägga mig och sova...

God Natt<3
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards