Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Cecilia - 21 januari 2015 21:28

Idag hade vi premiäråk på skridskorna äntligen...Älskar att åka konståkning vilket jag fick göra idag happy girl här ;)

Idag tog jag också helg ifrån skolan och imorgon så åker jag hem till särna igen för att på fredag så ska jag, mamma och några av syskonen åka till stockholm :D ååh de ska bli så kul att åka dit igen...för er som kanske inte vet så var jag på ett sommarläger i stockholm i augusti men om ni vill så kan jag skriva ett eget inlägg om de ,kommentera isåfall... ja vi ska iallafall till stockholm på fredag och vara där över helgen. Vi ska fira morfar som fyller år och träffa släkten osv, gaah jag är så sjukt taggad.

Imorn tar jag sovmorgon till 8 ungefär och sen går bussen 09:17 därifrån som jag bor och sen åker jag till borlänge för att ta tåg till mora och sen buss hem :)

Men nu ska jag kanske se om jag hittar någon bra film eller nått och sen sova ;)
Jag låter bilden tala idag så hörs vi imorgon innan jag åker ;)
Love u <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards