Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Cecilia - 10 januari 2015 22:43

Kväll igen då!!! Saotan va tiden gick fort idag dåå...kört skoter mestadels hela dagen och vart inne lite då och då men mest ute. Om traktorn kommer hit i skaplig tid imorn som jag hoppas att den gör så vi kan komma hem något gång, jag hoppas iallafall att den kommer tidigt eller asså tidigt och tidigt men skapligt dåra iallafall ;)
Men nu väntar sängen på mig...imorn far jag till falun om nu allt går som de ska. Som de ser ut nu så måste jag åka 15:55 pågrund av all snö som kom inatt och jag hoppas också då att bussen inte kör av vägen eller får nått problem så jag missar tåget för jag tänker inte stå där i mörker imorn för jag är så jävla mörkrädd fast bara när det gäller utomhus :p när jag ska sova så måste det vara beck svart i hela rummet. Inget får lysa för då kan jag inte sova och där kommer månen in i bilden. När det är fullmåne så kan jag inte sova för att den lyser upp hela rummet och såvidare...

Nej ni får allt ta och ha de så bra så hörs vi imorn
Natti på er <3

(Bilden är tagen i mora i onsdags)

Av Cecilia - 10 januari 2015 17:16

hehe vi skulle precis åka hem vid 4 men vi kom absolut ingenstans ^^  vi är totalt insnöade i fulufjällsbyn så robban fick ringa till mamma som är hemma i särna och säga att vi inte kommer någonstans. vi försökte att åka men vi kom bara en halv meter kanske varje gång och vägen var plogad men det snöar så j*vla mycket att vägen är full av snö igen...xD


 

när vi skulle backa så hade vi ju självklart släpvagn på som nu ligger i diket :P


men nu ska vi ut och köra skoter i snön för 3:dje gången idag om inte ännu fler men 3:e tror jag ;)


hade! 

Av Cecilia - 10 januari 2015 13:25

Idag skulle vi åka på skotertur å fiska och grejer. Vi kom cirka 500 meter och sen började skotern att krångla så vi fick vända och åka hem igen...så typiskt när man äntligen ska göra något kul så händer de :(

Jag hann iallafall att ta kort på skotern innan vi åkte så ni får den här...

Nu sitter vi inne i stugan igen och värmer oss!

Vi åker hem någon gång vid 3 kanske...kan bli tidigare eller senare men när jag kommer hem så ska jag ta lite kort ute tror jag om det inte snöar allt för mycket...bilderna kommer komma upp här ikväll isåfall efter att jag redigerat dem och lite så ;)

Hade bra så länge!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards