Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Cecilia - 6 januari 2015 20:44

1. Vad heter du? Cecilia is my name!

2. ålder? 16 barre men 17 om 7 månader (palla vänta) 

3. vad har du för hårfärg? blondt och brunt (naturlig hårfärg är blond)

4. vad har du för ögonfärg? typ blå/grön där i mellan.

5. vilken är din skostorlek?  38-39 på vår/sommar/höst skor och 40-41 på vinterskor...

6. när fyller du år? 20 juli är min dag 

7. vad tycker du mest om hos dig själv? haha good question,  vet faktiskt inte men typ håret...

8. vad är din stjärntecken? kräfta...

9. lyckonummer? 22

10. singel/upptagen? singel 


11. vem sov hos dig senast? Ebba tror jag (lillasyster)

12.  vem pussade du sist? dont remember...:P

13. vem tror du tänker på dig just nu? vett inte, nån som saknar mig antar jag...

14. vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? min bästa vän såklart <3 (frida)

15. vem skrev ditt 5:de inkommna sms? Frida

16. vem har du senast ringt? mamma tror jag

17. vem kommer du aldrig att förlåta? är inte osams med någon så kan inte komma på någon.  

18. vem blir irriterad av att din telefon är ständigt med dig? de skulle nog vara mamma och robban..

19. vem är 6:a på listan med mottagna samtal? Sabrina

20. vem är 8 på din kontaktlista? Amanda  


21. vem kramade du senast? sabrina

22. vem tänkte du på senast? frida 

23. vad har du på dig just nu? rosa tröja och jeans och svarta strumpor

24. vad gör dig glad? få vara med dom jag älskar

25. vad tycker du om dina betyg? mycket bättre nu iallafall...

26. har du många vänner? jajemen vet inte ens hur många jag har..:P

27. var ligger din telefon när du sover? under kudden eller på golvet...

28. vilka saknar du? kompisarna i borlänge och falun och sen frida <3

29. vilka litar du på till 100 procent? min familj och frida <3

30. vilka vill du träffa? justin bieber och paradise hotel deltagarna :)<3


Pallar inte å svara på alla 70 frågor så svarade bara på 30 för jag tror inte ens ni skulle läsa helften av alla så ja...


fortsätt kommentera så som ni gör nu...blir superglad när jag loggar in och ser att jag fått kommentarer...


hoppas ni blev nöjda endå

hadee!!!

Av Cecilia - 6 januari 2015 20:40

 

ps. allt är från HM och jag vet att något av de här kommer jag att köpa och resten kommer jag förmodligen önska mig i födelsedagspresent men det är ett tag kvar...


nästa inlägg: 70 frågor om mig 


ses snart! hadee!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards