Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Cecilia - 4 januari 2015 16:42

Ett sent gott nytt år på er! Min  nyår blev inte så dålig endå. Vi åkte iväg till fulufjällsbyn (stugby) där vi bodde i en stuga och vi firade även nyår där med våra vänner från tyskland. Vi var även med Linn och  Filip  och lite nya vänner som vi lärde känna under dagarna vi var där. 

Bilder kommer. jag har dom just nu på mobilen och ska redigera dom och lite så  men lägger upp dem därifrån imorgon. 


Idag har jag vart instängd på rummet hela dagen för att jag fixat med all städ osv... jag vaknade vid 10:30, åt frukost sen har jag bara vart ner en snabbis för att äta lunch resten av tiden har jag  vart uppe och det känns för det är skit varmt inne på mitt rum nu asså. 


Jag har många planer för iår. I maj så söker v inriktning på gymnasiet som vi vill gå  asså om vi vill gå bageri, kök eller färskvaror. Jag har inte riktigt bestämt mig än men det blir nog kök eller  bageri. 


Jag ska nog till stockholm några gånger i  år också nu när jag endå kan åka själv lixom hehe men tror familjen vill med någon gång också...Jag ska också  göra fridas födelsedag den 19 juni till den bästa på länge och sen även fira mig själv den 20 juli och hoppas det blir bättre än förra året iallafall...


mycket kommer hända iår iallafall men allt får jag inte nerskrivet då de inte hänt än utan jag får se om 1 år om allt blev som det skulle. 


Hoppas iallafall på att få träffa mirka norrström med familj i sommar igen. dom var ju hos oss i sommar men nu vill vi åka till dom och se hur dom bor.. hoppas det blir av, saknar alla <3


Nej nu ska jag hitta på något annat för nu har jag städat klart så nu ska jag typ se på film eller något. men ni får hade!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards