Direktlänk till inlägg 3 november 2014

rolig dag imorgon :)

Av Cecilia - 3 november 2014 21:04

Imorgon så ska jag äntligen få stå i den efterlängtade cafeéterian. Som jag längtat  asså, men vi har ju lixom precis haft höstlov så ska man sätta sig med skolarbete det första man gör, tror inte de va. Därför så ska jag och en från klassen stå där nu i en vecka. det roliga är att man får gratis frukost och fika vilket är bra för då kan man ta "sovmorgon" TILL HALV 7 istället för att gå upp 6    


När jag slutat och kommit till Falun igen så ska jag möta upp Linn och så ska vi gå och fika på gallerian i stan vilket kommer bli trevligt och efter det så åker jag hem och ser på avsnittet av paradise hotel som jag garanterat missar idag för att jag vill sova. 


Moped prov på fredag oxå, måste klara det nu även fast vintern snart är här men då har jag det klart tills i vår och bara kan tuta och köra som jag vill. 


Jaja nu ska jag sova och tagga inför en rolig dag imorgon, godnatt   

 
 
Mamma

Mamma

6 november 2014 22:24

Låter bra det,plugga plugga..haha
Ses imorgon kram

http://www.minstorafamilj.se

Cecilia

7 november 2014 12:16

Japp japp :) syns sen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards