Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Cecilia - 25 oktober 2014 21:16

Nu på kvällen så har jag suttit och sett på film med 3 av syskonen. Vi såg på "jag saknar dig"

  den är så sjukt bra, tycker verkligen ni ska se den. Under tiden som jag såg filmen och tittat riktigt noga så såg jag Kristian Täljeblad med i den, han som medverkade i paradise hotel. 

  Jag vart helt chockad när jag såg han för jag visste absolut inte att han var med så då vart allt mycket roligare när man sett han. Jag har sett filmen så pass många gånger förut men inte sett att han vart med men de måste varit för att jag inte visste vem han var innan jag såg på PH but now I know. 


Nu är det höstlov och jag blir hemma i särna hela veckan. De jag vet att jag ska göra nu på lovet är att jag ska färga håret blondare och färga bruna toppar, hoppas de blir bra :) Sen ska jag nog se på en massa filmer och ja vara med vänner och så sen blir det säkert något mer. 

    Vad ska ni göra under erat höstlov?


Nu ska jag iallafall mysa lite med 2 av lilllasystrarna och sen ska vi sova för vi är ganska trötta efter denna dagen men vi hörs till veckan och kanske någon gång under dagen imorgon men ni får ha det så bra så hörs vi, puss 

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards