Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Cecilia - 22 oktober 2014 15:13

Yo!

Idag var jag i gamla skolan och hälsade på vilket var väldigt uppskattat då man verkligen var saknad där. När jag kom dit på morgonen så blev det kramkalas med både lärare och vänner    Jag satt utanför engelska klassrummet och såg sedan hur dörren nästan flög upp och ut kom engelska läraren Ida med ett stort leende och blev så glad när hon såg mig. Hon och Henk (tyskaläraren) var mina favorit lärare i skolan och kommer alltid att ha varit de. Dem var inte bara där för att få pengar utan är där för elevernas skull och de gör mig så sjukt varm att dem verkligen hjälper en i alla situationer. Träffade även mina underbart saknade vänner där som går i skolan på Idre. Lowa är en av dom och hon är den som älskar min mobil och älskar att ta selfies på sig själv och andra haha, hon är ju bara för bäst och sen den bästa av alla, Frida min bae    Hon är den jag saknar mest när jag är borta (förutom familjen). det går inte en vecka utan att jag pratat med henne eller bara skickat ett sms. vi skriver alltid nått varje dag och bara att se när det står att jag fått en snap från henne på snapchat lyser upp mitt hjärta.


Vi har även vart och tagit syskonkort. hoppas dem blev bra även fast ,an kanske inte var med 100 procent då det är 10 syskon som ska sitta helt stilla och titta på kameran men de gick utan några stora problem. Nu blir det till att packa väskan och dra till bussen som går till mora klockan 16:10. är inte där förens klockan 18:00 typ men ska dra med några filmer att se tror jag och sen måste jag vänta i mora i 1 timme men då går jag nog runt i affärerna om de inte stängt förståss men annars så ska jag ta nästa buss klockan 7 till falun och är där 8-8:30 nån gång och sen blire sova för jag är rätt så trött men vill inte sova på bussen för då kommer jag inte sova ikväll men jag vet att jag kommer somna endå    Ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, kram   

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards