Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Cecilia - 12 oktober 2014 21:42

sov gott alla glada och trötta människor där ute. själv ska man gå upp mellan 04:30 och 05:00 för att hinna med en buss som går 05:45 till Borlänge   förra veckan var det tressigt då bussen åkte för tidigt ifrån mora. (byter buss i mora till rättvik och från rättvik till borlänge) Den skulle ha åkt 07:34 men åkte 07:32 och min buss var i mora 07:31 så jag höll på att missa den bussen men jag sprang så jag kom med. hoppas bara inte att de blir så igen för då kommer jag att missa bussen. Kommer vara trött när jag kommer till skolan men vad gör man inte när ens föräldrar vill att man ska vara hemma längre än en och en halv dag och strässa ihjäl sig på måndag morgon istället   . Ska se om jag hittar ett tåg som går senare på söndagen istället så jag slipper åka så tidigt hela tiden för om jag missar den första bussen till rättvik så måste jag vänta i typ 3-4 timmar sen och de vägrar jag att göra så då kommer jag börjar gå isåfall    men jaja ska iallafall sova nu och kommer även göra de på bussen även fast jag inte kna somna på bussar men de går om man är trött    skriver kanske när jag vaknat eller när jag kommit hem från skolan (till Falun) men vi hörs tomorrow    Natti Natti

Av Cecilia - 12 oktober 2014 17:56

I tisdags förra veckan så gjorde vi prinsesstårta i skolan som blev så sjukt god, den smakade exakt som köpt. Det negativa var att jag åkte buss hem med tårtan och den fick olyckligt vis några smällar men den klarade sig ganska så bra endå fast den gled runt i hela kartonen   

Så här blev resultatet:

  


Inte världens finaste men de kommer bli fler tårtor framöver. Vet inte om vi kommer göra fler tårtor i skolan men de kommer att bakas många tårtor hemma när alla fyller år och inte bara en varje födelsedag heller utan vi behöver nog minst 2 - 3 st om de ska räcka   


Vi har även gjort lasagne inne i köket när vi var där som blev jättegod. Har aldrig blivit så mätt som jag blev den dagen för att jag åt så himlans mycket   (tog självklart mer än de som är på bilden)

 


Hoppas ni blev nöjda men några bilder. kommer komma fler nästa vecka om jag hinner ta innan läraren ser. vi får inte ha mobilerna uppe inne op bageriet då de är en massa bakterier på den men man får försöka smygta när hon inte ser   



Av Cecilia - 12 oktober 2014 13:27

Asså dessa stövlar är jag seriöst kär i   


 

Gummistövlar från HM som är så sjukt snygga. Fatta om man har dessa stövlar till ett par vita tighta jeans med ett svart linne    


Kommer lätt köpa dessa nån gång i livet   


Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards