Direktlänk till inlägg 11 oktober 2014

godkväll :)

Av Cecilia - 11 oktober 2014 17:33

kvällen börjar leda mot sitt slut även fast klockan är 19:00 men man blir ganska så trätt på dagarna här när det är dåligt väder och man håller på med nått hela dagen. nu på kvällen så har familjen haft lite mys med godis ocj lek som bara leder till bråk hela tiden för de små ska alltid bli ledsna eller börja skrika men ja man  ska ju alltid vara den som håller på mot dem och jag tycker de är kul också så då får de tåla de också   .


Imorgon vet jag nog inte vad jag ska göra men jag ska väll kanske träffa kompisar eftersom att det är sista dagen hemma och sen åker jag till skolan igen för en ny vecka med massa skoj. Fattar inte hur man kan skratta så mycket på en dag i skolan asså men vännerna man har där är helt amazing asså för man får sig allt ett gott skratt every day     Nästan så man längtar till skolan varje dag för att man har så kul och lärarna är ju bara för bäst. dem är inte så där sura och tråkiga som dem va på skolorna jag gått på innan, där ser man skillnaden. På måndag ska vi göra kanelbullar i olika smaker som hallon och kardemumma/kanel och nån mer. På tisdag blir de biskvier och det är så super gott, asså bara smaken av att bita genom chokladen mumms   


nej nu blir det ett avsnitt av PH (paradise hotel) sen lite youtube och sedan sängen tror jag nog om jag inte tittar på nån film men annars så säger jag godnatt för idag och skriver möjligtvis imorgon under packningen kanske och så får vi se om de kommer med några bilder också. har fört över en massa nu så ska bara redigera de och sedan skriva nått inlägg som en önskelista ungefär fast i bilder typ   

godnatt då my lovers   



 
 
Susanna

Susanna

11 oktober 2014 20:20

Så kul med PH ;) Hoppas du får en fin kväll :)

http://www.oslofru.com

Cecilia

11 oktober 2014 22:18

Ja eller hur :) tack det samma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards