Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Cecilia - 11 oktober 2014 17:33

kvällen börjar leda mot sitt slut även fast klockan är 19:00 men man blir ganska så trätt på dagarna här när det är dåligt väder och man håller på med nått hela dagen. nu på kvällen så har familjen haft lite mys med godis ocj lek som bara leder till bråk hela tiden för de små ska alltid bli ledsna eller börja skrika men ja man  ska ju alltid vara den som håller på mot dem och jag tycker de är kul också så då får de tåla de också   .


Imorgon vet jag nog inte vad jag ska göra men jag ska väll kanske träffa kompisar eftersom att det är sista dagen hemma och sen åker jag till skolan igen för en ny vecka med massa skoj. Fattar inte hur man kan skratta så mycket på en dag i skolan asså men vännerna man har där är helt amazing asså för man får sig allt ett gott skratt every day     Nästan så man längtar till skolan varje dag för att man har så kul och lärarna är ju bara för bäst. dem är inte så där sura och tråkiga som dem va på skolorna jag gått på innan, där ser man skillnaden. På måndag ska vi göra kanelbullar i olika smaker som hallon och kardemumma/kanel och nån mer. På tisdag blir de biskvier och det är så super gott, asså bara smaken av att bita genom chokladen mumms   


nej nu blir det ett avsnitt av PH (paradise hotel) sen lite youtube och sedan sängen tror jag nog om jag inte tittar på nån film men annars så säger jag godnatt för idag och skriver möjligtvis imorgon under packningen kanske och så får vi se om de kommer med några bilder också. har fört över en massa nu så ska bara redigera de och sedan skriva nått inlägg som en önskelista ungefär fast i bilder typ   

godnatt då my lovers   



Av Cecilia - 11 oktober 2014 16:28

Jag gjorde denna tagen förra året eller året innan de så vi kör den i repris för de har ju kommit en massa nya intressen nu så vi kör   


1. Vilken höst trend är du mest exalterad över?

- Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag använder för det mesta tjocktröja  för att jag är så frusen av mig haha, sen brukar jag ha jeans typ, de är den enda jag anvönder på hösten.


2. Vilken är din favorit höst skönhets produkt?

-  Jag anvönder inte så jättemycket skönhetsprodukter men utav de jag använder så måste de vara min body cream från nivea i doften kokosnöt.


3. Vilken är din favorit höst dryck?

- Jag dricker inget speciellt på hösten men typ varm choklad när det är en riktig kall dag eller tea.


4. Vilken är din favorit höst doft?

- Ett doftljus med doften rosor.


5. vilken höst trend hatar du?

- typ mjukisbyxor och linne som vissa har i skolan typ.


6. Vad ska du vara för någonting på halloween i år?

- ska inte vara något speciellt utan bara mig själv tror jag men de kan ju ändras.


7. Vilken är din favorit höst låt?

- Succes med Samir och Viktor, Confident med Justin Bieber och typ Down to earth med Justin Bieber.


8. vilket är ditt favorit höst godis?

- Sura godisar och choklad året om, love it   



Av Cecilia - 11 oktober 2014 14:53

Just nu håller jag på att städa för fullt och få iordning på rummet och snart ska allt vara klart. känns som jag har hur mycket saker som helst men igentligen så har jag ju inte de. Nästa vecka blir det nog rensning av kläder då jag har flera kilo med kläder som jag inte använder så då kan jag lika bra ge bort det till de som behöver och vill ha 


Efter städandet blir de väll bara att ta det lugnt eller så hittar jag på nått kul men de finns inte så mycket att göra här tyvärr    Får väll ta  och baka något kanske för de står ingen emot   


Jag håller på och letar efter en höst-tag som jag kan göra här på bloggen eftersom att hösten är här. Bladen på träden är typ borta helt nu och flyger runt på backen överallt. lite jobbigt när löven ligger på vägarna och det har regnat, lite läskigt när de blir så halt framförallt när man går till skolan och massa löv ligger i de blöta vattenpölarna, man tar gärna en genväg   



Nej tillbaka till städningen kanske. kommer nog fler inlägg under dagen. Ska fortsätta kika efter en höst-tag så håll utkik efter en sån här   


XoXo   

Av Cecilia - 11 oktober 2014 10:33

Idag är  inget planerat vad jag vet hittils men de kan ju komma något under dagen som man måste göra. Jag tror jag ska övningsköra (bil) och sen kanske träffa nån kompis som jag inte träffat på så sjukt länge. Ska försöka att få iordning på rummet nu när jag endå är hemma. Jag har fått ett nytt rum eftersom att jag inte är hemma på vadagarna utan bara på helgerna och då kunde en av mina syskon få ta mitt gamla men jag trivs rätt bra i de nya faktiskt förutom att det blir kallt på nätterna då vi gjort om en av våra vindar till ett sovrum men vi ska väll isolera och så fram över.


Nu så ska jag skriva en LÅÅÅNNGG önskelista till mamma och pappa så dom vet vad man vill ha till jul    hoppas jag får de jag vill ha bara   


have a great day så hörs vi   

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards