Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Cecilia - 8 oktober 2014 20:07

Jag är en tjej på 16 år som bor i en storbarnsfamilj i norra dalarna. Jag älskar att baka och går restaurang och livsmedel på hushagsgymnasiet i Borlänge. Min dröm är att bli konditor och få dekorera massa tårtor och massa andra saker.


Det bästa jag vet är att baka som jag skrev before och även att vara bland hästar. Jag har ett litet intresse för fototagning så var beredda på bilder i ungefär varje inlägg och ni får även komma med förslag på olika bilder som ni vill se som tillexempel saker som jag bakat i skolan osv.


På fritiden så brukar jag mest chilla framför datorn,  vara ute, eller  hänga med vänner men de händer inte så ofta eftersom att jag träffar de flesta i skolan. Eftersom att jag går i skola i borlänge så kan jag inte bo i särna för då måste jag åka cirka  23 mil varje dag och det går inte så pass tidiga bussar så jag är här i tid varje dag då vi börjar mellan 08:00 och 10:00 varje dag så då bor jag hos  en supersnäll familj i Falun som vi känt nu i snart 1  år.  Mer om gymnasiet jag går på kommer  


Ni som läst min blogg tidigare vet redan säkert det här men de kan ha tillkommit nått nytt så passa på att läsa endå. Ni är supergulliga om ni skriver frågor och kommentarer för de gör mina dagar till de bästa. Jag har  fått en massa fina kommentarer av er läsare redan och det gör mig helt varm och får mig att bara vilja skriva mer.    


ha det gött sålänge, pöss



Av Cecilia - 8 oktober 2014 16:22

Jag gick in på den här bloggen igår för att titta lite för skojs skull och såg att det faktiskt är väldigt många som är inne och läser här och det är fler än vad jag hade förväntat mig, jag blir så glad när jag ser att det verkligen är så många som går in på just den här bloggen för att läsa den.


Jag tänkte börja att skriva på den här igen så jag kommer att uppdatera så mycket som möjligt och jag tror att det är rätt så nya läsare som är inne och läser så det kommer ett inlägg om mig lite längre fram i dag eller nån gång i veckan där jag berättar om mig själv kanske lite om min familj osv. Ni får hemskt gärna komma med förslag på inlägg som ni vill ha och ni kan även följa mig på instagram där jag heter @cicci_1998, testa följ vettja.   


Nu ska jag redigera lite på bloggen och planera lite så kommer de kanske nått inlägg senare, hörs   

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards