Direktlänk till inlägg 19 december 2011

hej

Av Cecilia - 19 december 2011 18:42

hej!


har inte skrivit på ganska länge nu!! *_*


snart är det jul.

någon mer eän jag som längtar dit?


idag så har jag varit i skolan och haft lektioner hela dagen, sen vart det att ta bussen hem och äta mat och sen sitta vid datorn. *_*


vad har ni gjort idag?


imorgon så ska vi få julbuffe till lunch.

det ska bli jättegott, har längtat jättemycket på det. *_*


jag får jullov på Torsdag förmiddag.

När får ni jullov då?


vi tog ju skolkort i skolan fäör några veckor/månad sen, så jag tänkte lägga ut bilden som vart på mig.

den kommer lite längre ner i inlägget.


jag längtar verkligen till julafton! *_*

det är ju bara några dagar kvar nu och jag vill verkligen att det ska bli jul snart så man får julklappar och julmaten som är så jättegod! *_*


längtar inte ni dit till all mat och julklappar?


aja men nu så kanske jag ska lägga ut bilden och sedan så ska jag spela lite men jag skriver kanske mer sen vad jag har gjort under kvällen men nu så kommer bilden här nere. ----------)


 


det var den!!!


ha det bra hejdå!!!


(kommentera om ni gillade bilden)

 
 
emelie

emelie

19 december 2011 21:33

Jag gillar bilden. du har bloggt mycket mer än din mamma :)

http://facebook.com

Cecilia

20 december 2011 20:27

hej!!!

tack!

tror du att jag har bloggat mer en min mamma?
det tror inte jag, *_*

ha det bra hejdå *_*_*_*_*_*

 
emelie

emelie

21 december 2011 11:08

Jag lässer din mamma blogg varje dag och hon har typ inte bloggat sen i augusti

http://facebook.com

Cecilia

23 december 2011 21:32

oj!!!
då läser du fel blogg, haha

hon har bytt till sin nya blogg igen.
den heter:
minstorafamilj.se

gå in på den så står allt där i stället.

God jul!

 
emelie

emelie

24 december 2011 10:59

okej hahha tack :) godjul och ogtt nytt år

http://facebook.com

Cecilia

28 december 2011 12:45

varsegod! god jul & gott nytt år på dig med!!

har du någon blogg????

/cecilia

 
emelie

emelie

29 december 2011 19:43

hej nää jag har ingen blogg. :(

http://facebook.com

Cecilia

31 december 2011 20:55

hej!

vad synd!! :-( *_*

 
emelie

emelie

31 december 2011 23:22

Men man vet aldrti jag kanske skaffar det :)

http://facebook.com

Cecilia

2 januari 2012 19:25

ja jag hoppas det!

hur många år är du???

hejdå

 
emelie

emelie

5 januari 2012 21:03

Jag har precis fyllt 15 :)

http://facebook.com

Cecilia

7 januari 2012 15:52

grattis i efterskott!

 
emelie

emelie

8 januari 2012 12:11

Tackar :)

http://facebook.com

Cecilia

9 januari 2012 14:08

varsegod!

Om du har några frågor som du vill ställa till mig så kan du gå in i frågerutan som finns på min blogg och skriva den fråga du vill ställa!

ha det bra hejdå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards