Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

lite gammla bilder på mig

Av Cecilia - 31 oktober 2010 16:05

hej jag tänkte lägga ut lite bilder på mig själv men jag kommer att ta nya senare och lägga in men nu blir det gammla och sen nya fasst på dom nya så kommer jag ha nya örhängen som jag bytte till i fredags.


dom är som runda pärlor och är jättefina.

TACK mamma för örhängerna dom var jättefina hihi 


men nu kommer bilderna:


                      SOMMAR 2010!

 

                     Jag och Mathias ville bada så mamma cyklade med oss till badstranden satt vi fick bada lite.

det var inte kallt men bara lite grann,men det vart varmt när man hade varit i en stund.

                             

 

 

 

      VANDRING TILL VATTENFALLET!

 

 

 

   hade bara en bild men det gör inget.

vi gick till vattenfallet med våra kusiner,det var jätte roligt men jobbigt också.

 

 

           ÖVRIGA BILDER PÅ MIG!

 

   jag hemma hos grannarna.

 jag hemma i vardagsrummet.

 

hade lite tråkigt satt jag tog

 

 

bilder på mig skälv     

  

 

nu var det slut på bilder men det kommer nya så fort jag hittar en kamera att ta kort med haha.

kanske mamma kan hjälpa mig.

 

kommentera järna och skriv järna vem det är ifrån.

 

i nästa inlägg så skriver jag en önskelista om vad jag vill ha i julklapp.

 

ha det bra.

nu ska jag lyssna på musik.

vet inte vilken låt enu men det blir en bra.


det var allt jag ville skriva om men jag skriver imorgon.

hej då alla vänner och alla som jag känner.

 
 
Vanesssa

Vanesssa

1 november 2010 08:38

hej det är vanessa här från elitestargymn.....
tack aaa jag ska få en vaio mini rosa data!!!

http://elitestargymnast.blogg.se

Cecilia

1 november 2010 11:41

okej den var jätte fin.

vill också ha en sån.

hej då

 
Vanessa

Vanessa

1 november 2010 11:52

hej cecilia det är vanessa!

http://elitestargymnast.blogg.se

Cecilia

1 november 2010 11:58

hej!!!

roligt att du skriver kommentarer på min blogg hihi

hej då

 
vanessa

vanessa

1 november 2010 16:15

hej det är vanessa här.....gå gärna in på min blogg och fråga nått på min frågestund! tack!

http://elitestargymnast.blogg.se

Cecilia

1 november 2010 16:29

japp det ska jag

hej då

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards